مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:102023-01-10سياسي

جان فدا| پایان موفقیت آمیز رزمایش «حیدریون» در گرامیداشت سردار دل ها


مسؤول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود از پایان موفقیت آمیز رزمایش «حیدریون» در گرامیداشت سردار دل ها با اجرای ده ها فعالیت مؤثر در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

- سیدحسین میرکریمی، مسؤول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص روحیه جهادی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در کلامی می فرمایند روحیه کار جهادی بدون توقع و بدون تظاهر در کشور جهش ایجاد می کند و بر این مبنا، رزمایش حیدریون در گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت دو روز در مناطق محروم سرکویر شهرستان شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش، 20 گروه جهادی تحت عنوان کاروان خدمت مکتب شهید سلیمانی در دهستان طرود توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه شاهرود برپا شد.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان شاهرود با اشاره به همکاری حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) و حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری، بسیج مهندسین عمران و کشاورزی و فرهنگیان در این رزمایش گفت: گروه های جهادی در عرصه های عمرانی و محرومیت زدایی، کشاورزی و دام پروری، رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، علمی آموزشی، فرهنگی و معنویت افزایی، اشتغال و کارآفرینی، رفع موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| پایان موفقیت آمیز رزمایش «حیدریون» در گرامیداشت سردار دل ها

جان فدا| پایان موفقیت آمیز رزمایش «حیدریون» در گرامیداشت سردار دل ها